سارافایل

سارافایل

Sarafile
سارافایل

سارافایل

Sarafile

پاورپوینت استراتژی های رقابتی و تکنیکهای تحلیل صنعت و رقبا


پاورپوینت استراتژی های رقابتی و تکنیکهای تحلیل صنعت و رقبا

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های رقابتی و تکنیک‌های تحلیل صنعت و رقبا، در قالب ppt و در 152 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مروری بر روش کلاسیک تدوین استراتژی، چرخ استراتژی رقابتی ، چارچوب استراتژی رقابتی، فرآیند تدوین استراتژی رقابتی، تکنیک‌های عمومی صنعت، تحلیل ساختاری صنایع، نیروهای پیش‌برنده رقابت در صنعت، تحلیل ساختاری در صنایع، پنج عامل رقاب

دانلود پاورپوینت استراتژی های رقابتی و تکنیکهای تحلیل صنعت و رقبا

پاورپوینت استراتژی های رقابتی و تکنیک های تحلیل صنعت و رقبا 
استراتژی های رقابتی و تکنیک های تحلیل صنعت و رقبا 
مروری بر روش کلاسیک تدوین استراتژی
چرخ استراتژی رقابتی 
چارچوب استراتژی رقابتی 
فرآیند تدوین استراتژی رقابتی 
پنج عامل رقابتی 
عوامل ساختاری رقابت شدید 
دولت نیرویی موثر در رقابت 
تحلیل ساختاری و استراتژی‌ رقابتی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1343 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 152

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های رقابتی و تکنیک‌های تحلیل صنعت و رقبا، در قالب ppt و در 152 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:


مروری بر روش کلاسیک تدوین استراتژی

چرخ استراتژی رقابتی

چارچوب استراتژی رقابتی

فرآیند تدوین استراتژی رقابتی

تکنیک‌های عمومی صنعت

تحلیل ساختاری صنایع

نیروهای پیش‌برنده رقابت در صنعت

تحلیل ساختاری در صنایع

پنج عامل رقابتی

تهدید ورود

موانع ورود

عوامل ساختاری رقابت شدید

موانع خروج و موانع ورود

فشار ناشی از محصولات جایگزین

توان چانه‌زنی خریداران

توان چانه‌زنی تامین‌کنندگان

دولت نیرویی موثر در رقابت

  تحلیل ساختاری و استراتژی‌ رقابتی

تعیین موقعیت

تاثیر بر توازن

استراتژی تمایز

استراتژی رقابتی ژنریک (عمومی)

استراتژی‌های عمومی سه گانه

پیشرو بودن در هزینه

قرار گرفتن در یک موقعیت کم هزینه

اجرای استراتژی هزینه کم

راه‌های ایجاد تمایز تمایز

فواید استراتژی تمایز

استراتژی تمرکز

تفاوت بین 3 استراتژی ژنریک

مفاهیم مشترک بین 3 استراتژی ژنریک

ریسک پیشرو بودن در هزینه 

خطرات ناشی از تمایز 

خطرات ناشی از تمرکز 

چارچوبی برای تحلیل رقیب

هدف از استراتژی رقابتی

اجزا تحلیل رقیب 

تجمیع چهار بخش تحلیل رقیب

لزوم وجود سیستم‌های اطلاعاتی از رقیب

پیام‌های بازار

نشانه‌های بازار

انواع نشانه‌های بازار

خصوصیات اصلی رقابت در بیشتر صنایع

بی‌ثباتی صنعت: احتمال جنگ رقابتی

ارزیابی بی ثباتی صنعت

تحرکات رقابتی

اقدامات رقابتی

تحرکات مشارکتی یا غیر تهدید آمیز

تحرکات تهدید آمیز

تحرکات تدافعی

انواع التزام در فضای رقابتی

اجزای التزام

نقاط محوری

تفاوت خریداران با یکدیگر

چارچوب گزینش خریدار و استراتژی

معیارهای اصلی تعیین  خصوصیات خریدار

گزینش خریدار و استراتژی

استراتژی خرید

هدف خرید

ابعاد استراتژی رقابتی

گروه‌های استراتژیکی

گروه‌های استراتژیک و سودآوری شرکت

جایگاه شرکت در درون گروه استراتژیک

پیامدها برای تدوین استراتژی

نقاط قوت و ضعف یک شرکت

فرصت‌های استراتژیک

تهدیدهای عمده پیش روی شرکت

تکامل صنعت

چرخه عمر محصول

فرآیندهای تکاملی

تثبیت صنعت

محیط‌های عمومی صنعت

استراتژی رقابتی در صنایع غیر متمرکز

عوامل غیر متمرکز شدن صنعت

رویکردهای عمومی غلبه بر نبود تمرکز

صنایع راکد

مواجهه با عدم تمرکز صنعت

گزینه‌های استراتژیک برای مقابله با ساختار غیر متمرکز

تله‌های استراتژیک بالقوه

مراحل تدوین استراتژی رقابتی در صنایع غیر متمرکز

استراتژی رقابتی در صنایع نوظهور

ویژگی‌های مشترک ساختاری

مشکلاتی که توسعه صنعت را محدود می‌کند

معیارهای خاص در تعیین میزان استقبال بازارها

انتخاب‌های استراتژیک

زملن‌بندی ورود

شرایط مناسب برای ورود سریع

ریسک‌‌های ورود زودهنگام

استراتژی رقابتی در صنایع نوظهور

مواجهه با رقبا

تکنیک‌های پیش‌بینی

انتخاب سناریو

گذار صنعت به مرحله بلوغ

تغییرات صنعت در مرحله گذار

بعضی از پیامدهای استراتژیکی دوره گذار

چالش‌های استراتژیک انتقال

پیامدهای راهبردی بلوغ

رایج‌ترین نتایج ناخوشایند گذار صنعت به مرحله بلوغ

استراتژی رقابتی در صنایع در حال افول

مفهوم استراتژیکی افول : استراتژی «برداشت»

عوامل ساختاری تعیین کننده رقابت در افول

بی‌ثباتی رقابت 

جایگزین‌های راهبری در دوره افول

استراتژی راهبری 

انتخاب استراتژی در مرحله افول

چالش‌های افول

  آماده سازی شرکت برای مرحله  افول

رقابت در صنایع جهانی

تفاوت‌های بین رقابت بین‌المللی و ملی

منابع و موانع رقابت جهانی

منابع مزیت رقابت جهانی

موانع رقابت در سطح جهانی

عوامل محیطی موثر در جهانی شدن

نوآوری‌های راهبردی موثر در جهانی شدن

رقابت در صنایع جهانی

راه‌های استراتژی جایگزین در صنایع جهانی

روندهای تاثیرگذار در رقابت جهانی

تصمیمات استراتژیک

تحلیل استراژیک ادغام عمومی

منافع استراتژی ادغام

هزینه‌های راهبردی ادغام

مسائل ویژه استراتژیک در ادغام رو به جلو

مسائل ویژه استراتژیک در ادغام رو به عقب

ادغام ناقص

شبه ادغام

توهمات در تصمیم‌گیری‌های مربوط به ادغام عمومی

افزایش ظرفیت

عوامل تصمیم‌گیری در توسعه ظرفیت

علل ایجاد ظرفیت اضافی

محدودیت‌های افزایش ظرفیت

ورود از طریق توسعه درونی

تعریفاستراتژی بازدارنده

ورود از طریق توسعه درونی

اهداف اولیه شرکت از ورود درونی

نواقص در بازار برای شرکت‌ها

ورود به کسب و کارهای جدید

ورود تدریجی

فنون پورتفولیو در تحلیل رقیب

ماتریس رشد / سهم

فنون پورتفولیو در تحلیل رقیب

موقعیت شرکت / سطح جذابیت صنعت

چگونگی انجام تحلیل صنعت

استراتژی تحلیل صنعت

منابع انتشار یافته برای تحلیل صنعت

گردآوری داده‌های میدانی  برای تحلیل صنعتی

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" استراتژی های رقابتی و تکنیک‌های تحلیل صنعت و رقبا " می باشد که در حجم 152 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

 

دانلود پاورپوینت استراتژی های رقابتی و تکنیکهای تحلیل صنعت و رقبا

دانلود پاورپوینت تاکتیک و تکنیک های تبلیغاتی


دانلود پاورپوینت تاکتیک و تکنیک های تبلیغاتی

ساختار و ابزار تاثیر گذاری تبلیغات بیش از هر چیز وابسته به انتخاب تاکتیک ها و تکنیک های است وعناصرتبلیغاتی است

دانلود دانلود پاورپوینت تاکتیک و تکنیک های تبلیغاتی

تاکتیک تبلیغاتی 
تکنیک های تبلیغاتی 
برجسته سازی
تکرار تاکید و تایید
تازگی و تفاوت
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 541 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

مقدمه:

ساختار و ابزار تاثیر گذاری تبلیغات بیش از هر چیز وابسته به انتخاب تاکتیک ها و تکنیک های است وعناصرتبلیغاتی است.

اکثر شرکت ها از آژانس های تبلیغاتی برای ایجاد آگاهی در رابطه با برندشان استفاده می کنند، یا به تیم تبلیغاتی درون شرکت متکی هستند.
رسانه هایی که برای انتشار اطلاعات استفاده می شوند شامل تلویزیون، رادیو، سینما، بازی های ویدئویی، اینترنت، ارتباط های تلفنی، بنر، بیلبورد، و رسانه های چاپی مانندروزنامه و مجله می باشد

  تبلیغ:

  در لغت در واژه عربی به نام بَلَغَ به معنی رسیدن، وصل کردن، دعوت و اعلام و... و تبلیغ از باب تفعیل به معنی رساندن چیزی است.
در زبان فارسی نخستین بار توسط ملک الشعرای بهار از واژه آوازه گری به جای تبلیغ استفاده شد که اقبتال از آن صورت نگرفت

تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغاتی

در این قسمت با مهتمرین تاکتیک های تبلیغاتی آشنا می شویم به طور مکرر مورد استفاده مبلغان صاحبان کالا قرار می گیرد ابته برخی از این تاکتیک ها در تبلیغات سیاسی و برخی در تبلیغات اقتصادی و بازرگانی کاربرد بیشتری دارند.

 

 

1)برجسته سازی(بزرگنمایی):
برجسته سازی در تبلیغات سیاسی، مباحثات، مناظرات، تبلیغاتو اخبار تجاری، نظام حقوقی و محاکمات،نقش وتاثیر گروه ها در کنترل مخاطبان و افکار عمومی و روابط عمومی کاربرد دارد

2)تکرار، تاکید و تایید:
با این روش مبلغ تلاش می کند با شیو ه های گوناگون و به تکرار در مراکز واماکن و رسانه های متنوع مشتری را با تبلیغ کالا آشنا کند. البته مبلغ باید هوشیار باشد تبلیغ بیش از حد مخاطب را خسته نکند این نوع تبلیغ از تئوری کشت استفاده می کند یعنی با چند سری تکرار در شرایط مساعد آن چه کشت شده است می روید.

3)تازگی وتفاوت:
دیدن شدن در میان انبوه تبلیغات نیاز به متمایز بودن و جذابیت دارد باید متفاوت باشیم تا دیده شویم . باید بتو انیم این تفاوت را نشان دهیم  و مخاطب این تفاوت را احساس کند
4)فراوانی و کثرت:
در این تاکتیک با استفاده از آمار  و ارقام مثلا پر فروش  و افزایش در تولید؛ قویترین و عموما از ترین ها کمک می گیرد
5)احتمال و شانس و انگیزه:
در این تاکتیک از روش قرعه کشی بین مشتریان یا متقاضیان استفاده می شود

6)تضاد:
} خوش تیب ها از این ادکلن استفاده می کنند{ شعاری است که به افراد می گوید اگر استفاده نکنید خوش تیب نیستید.
7)تاکتیک تظاهر به بی طرفی:
این روش سعی دارد از زبان شخص سوم تبلیغ کند«ما نمی گوییم دیگران می گویند» به همین طریق از افراد مشهور و معروف استفاده می کنند.
8)تاکتیک کلی بافی:
استفاده از الفاظی همچون بهترین قدیمی ترین و... تاکتیکی که به آن کلی بافی می گوییم از این روش بیشتر شرکت های نوپا استفاده می کنند وفرق آن با تاکتیک بزرگنمایی از الفاظ به جای آمار استفاده میکند

 

فایل پاورپوینت 19 اسلاید

دانلود دانلود پاورپوینت تاکتیک و تکنیک های تبلیغاتی

دانلود کارآموزی در شرکت ایران تکنیک


دانلود کارآموزی در شرکت ایران تکنیک

گارآموزی تابلو می تواند از یک یا چند صفحه از جنس عایق که جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الکتریکی ) تشکیل شده یا تمام فلزی باشد

دانلود دانلود کارآموزی در شرکت ایران تکنیک

کارآموزی در شرکت ایران تکنیک
ساخت تابلو 
انواع تابلو
دسته بندی الکترونیک و مخابرات
فرمت فایل doc
حجم فایل 28 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37

فهرست مطالب

عنوان                                                                          صفحه

مقدمه   1

برخی از استانداردهای تابلوها   2

تعاریف تابلو ها                     4

شرایط کار عادی        6

اطلاعات و لوح ویژگیها          9

اینترلاکها             10

طبقه بندی درجه حفاظتی تابلوها         12

علائم به کار رفته           13

کات اوت فیوز – برقگیر       19

سکسیونر قابل قطع زیر بار                 20

تابلوی ان – اف          21

باردهی ترانسفورماتور     22

تنظیم ولتاژ      26

مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت          30

روشهای خشک کردن ترانسها     35

مقدمه

نکاتی در مورد ساختمان تابلوها :

تابلو می تواند از یک یا چند صفحه از جنس عایق که جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الکتریکی ) تشکیل شده یا تمام فلزی باشد .چنانچه تابلو در محلی که افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد می کنند نصب شده باشد نباید هیچ یک از قسمتهای برق دار آ‎ن در دسترس یا قابل لمس باشد . به عبارت دیگر ، تابلو باید با صفحات یا درب های عایق یا فلزی محصور شده باشد . برای دسترسی به قسمتهای برق دار تابلو باید بتوان صفحات محافظ یا درهای سرویس آن را با استفاده از نوعی ابزار پیاده کرد .

علاوه بر این ، در چنین محلهایی تابلو باید مجهز به در قفل شو باشد ، به نحوی که کلیه کلیدها و لوازم و تجهیزات کنترل تابلو در پشت آن قرار گرفته باشد .

یادآوری 1 : چنانچه تابلو مجهز به کلیدهای کنترل روشنایی و نظایر آن باشد ، این کلیدها می توانند موقع قفل بودن در تابلو در دسترس باقی بمانند از محل نصب کلیدها نباید امکان دسترسی به ترمینالهای آنها یا داخل تابلو وجود داشته باشد .

یادآوری 2 : برای کمک به خنک شدن لوازم داخلی تابلو می توان آن را به منافذ عبور هوای خنک کننده مجهز کرد مشروط بر اینکه آب ترشح شده نتواند به قسمتهای برق دار آن سرایت کند .

تابلو باید ساخت کارخانه و مطابق استاندارد های ملی یا بین المللی معتبر باشد .

برخی از استاندارد تابلوهای «قدرت و فرمان » فشار قوی و ضعیف

تعاریف :

  • تابلو تمام بسته : عبارتست از مجموعه سوار شده در شرکت که تمام جوانب آن ، جزء سطح نصب که ممکن است باز باشد به نحوی بسته باشد ، که حداقل درجه حفاظت IP20 داشته باشد .
  • تابلو تمام بسته ایستاده : منظور تابلویی که دسترسی برای فرمان ، تعویض فیوز و لوازم ، اتصال سر کابل و سیم و غیره کلاً از طرف جلو تابلو پذیر باشد و شامل یک یا چند سلول می باشد .
  • تابلو ایستاده دسترسی از پشت : عبارت است از تابلویی که وسایل اندازه گیری در جلو تابلو قرار گرفته و فرمانها از سمت جلو تابلو انجام می شود ، ولی دسترسی برای تعویض وسایل و اتصال کابلها و … از پشت تابلو امکانپذیر است .

ابعاد تابلو :

حداکثر ابعاد تابلوهای فشار ضعیف ایستاده قابل دسترسی از جلو و قابل دسترسی از پشت به قرار زیر است :

تابلو قابل دسترسی از جلو :

ارتفاع : 220 سانت     عرض : 90 سانت     عمق : 60 سانتی متر

تابلو قابل دسترسی از عقب :

ارتفاع : 220 سانت     عرض : 90 سانت       عمق 80 سانت

  • تابلو توزیع نیرو و روشنایی برای نصب در محوطه باز :

این نوع تابلو باید از نوع ایستاده و بااسکلت نگهدار از آهن گالوانیزه به فرم نبشی ، ناودانی و سپری و پوشش آن از ورقهای آهن گالوانیزه با ضخامت حداقل 2 میلیمتر یا بیشتر ساخته شود و به نحو مطلوب رنگ آمیزی شود . (پیوست ت ) بدنه این نوع تابلو ها باید به نحوی ساخته شود که کلیه جوانب آن کاملاً مسدود بوده و فقط از طرف جلو قابل دسترسی باشد .

سقف اینگونه تابلوها دارای شیب دو طرفه با لبه برگردان به طرف داخل باشد و حداقل پنج سانتی متر از هر چهار طرف بزرگتر از ابعاد سقف تابلو باشد .

ساختمان تابلو باید طوری باشد که دسترسی به کلیه لوازم و تجهیزات داخلی تابلو برای فرمان تعمیر ، تعویض ، بدون تداخل با کار قسمتهای دیگر امکان پذیر باشد .

اینگونه تابلو ها بر روی سکوهایی به ارتفاع 20 الی 25 سانتی متر بالاتر از کف نصب می شوند که در بند 1-2 جلد سوم کتاب استانداردهای توزیع تابلو تحت عنوان نصب و نگهداری تابلو ها آمده است .

ابعاد تابلو :

ابعاد تابلو های توزیع نیرو و روشنایی در محوطه باز به قرار زیر است .

ارتفاع :120 سانتی متر

عرض :بر حسب نیاز

عمق : 40 سانتی متر

قسمت اول:

 تعاریف :

  • تابلوهای قدرت و فرمان :

 ترکیبی از وسایل کلید زنی همراه با تجهیزات کنترلی ، حفاظتی و تنظیم است که شامل وسایل جنبی ، اتصالات مربوطه ، محفظه ها ، وسازنده های نگهدارنده آنها       می باشد .

  • تابلو های قدرت :

 ترکیبی از وسایل کلید زنی همراه با تجهیزات کنترل ، اندازه گیری ،حفاظت و تنظیم است که شامل وسایل جنبی …نیز می باشد و اصولاً در ارتباط با تولید ، انتقال و توزیع و تبدیل انرژی الکتریکی بکار می رود .

  • تابلو های فرمان :

 مشخصات کلی این نوع تابلو همانند بالاست و اصولاً برای کنترل تجهیزات مصرف کننده انرژی الکتریکی ، بکار می رود .

  • بوشینگ :

 ساختاری است که یک هادی را از میان یک پوشش و یا جداره عبور داده و آنرا نسبت به آنها عایق می کند و شامل متعلقات اتصالات به جداره پوشش نیز می باشد .

  • دمای هوای محیط :

دمای هوای اطراف محفظه خارجی تابلو قدرت یا فرمان است که تحت شرایط مشخص شده برای تابلو بدست می آید .

  • مدار فرعی :

کلیه قسمتهای هادی یک مجموعه که در تشکیل مداری برای کنترل ، اندازه گیری ، حفاظت و تنظیم ، و غیره بکار رفته باشد  .

  • مقدار اسمی سطح عایق :

 به مجموعه مقادیر ولتاژ (با فرکانس قدرت و جذبه ) که ایستادگی عایقی تابلو های قدرت و فرمان را در برابر تنش دی الکتریکی مشخص کند اطلاق می شود .

  • جریان ایستادگی کوتاه مدت :

 مقدار موثر جریانی است که یک مدار تابلوی قدرت یا فرمان در زمان کوتاه مشخص و تحت شرایط تعیین شده می تواند تحمل کند .

  • جریان ایستادگی پیک :

 مقدار پیک جریانی است که مدار تابلو های قدرت و فرمان می تواند تحت شرایط مشخص ، در برابر آن ایستادگی کند .

شرایط کار عادی :

تابلو های قدرت و فرمان با پوشش فلزی طرح شده مطابق این استاندارد ، تحت شرایط زیر مورد استفاده قرار می گیرند .

 

فایل ورد 37 ص

دانلود دانلود کارآموزی در شرکت ایران تکنیک

پاورپوینت تجزیه و تحلیل تکنیکال


پاورپوینت تجزیه و تحلیل تکنیکال

دانلود پاورپوینت با موضوع تجزیه و تحلیل تکنیکال، در قالب ppt و در 87 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف تحلیل تکنیکال، اصول کلی و پایه ای تحلیل تکنیکال، تحلیل تکنیکال، نظریه داو Dow، اصول مقدماتی تحلیل تکنیکال، مبانی ترسیم نمودار ها، نمودارها، نمودار خطی، نمودار میله ای، نمودار شمعی، شمع دوجی Doji، دوجی سنگ قبر، دوجی سنجاقکی، سطوح حمایت و مقاومت، مف

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل تکنیکال

پاورپوینت تجزیه و تحلیل تکنیکال
تجزیه و تحلیل تکنیکال
تحقیق تجزیه و تحلیل تکنیکال
مقاله تجزیه و تحلیل تکنیکال
تعریف تحلیل تکنیکال
اصول کلی و پایه ای تحلیل تکنیکال
تحلیل تکنیکال
نظریه داو Dow
اصول مقدماتی تحلیل تکنیکال
مزایا و معایب تحلیل تکنیکال
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1214 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 87

دانلود پاورپوینت با موضوع تجزیه و تحلیل تکنیکال، در قالبppt  و در 87 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تعریف تحلیل تکنیکال

اصول کلی و پایه ای تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال

نظریه داو Dow

اصول مقدماتیتحلیل تکنیکال

مبانی ترسیم نمودار ها

نمودارها

نمودار خطی

نمودار میله ای

نمودار شمعی

شمع دوجی Doji

دوجی سنگ قبر

دوجی سنجاقکی

سطوح حمایت و مقاومت

مفهوم حمایت و مقاومت

اهمیت سطوح حمایت و مقاومت

روند ها

مفاهیم مقدماتی روند

روند افزایشی

روند کاهشی

روند خنثی

چگونگی ترسیم خطوط روند
اهمیت خطوط روند در تحلیل تکنیکال

الگوها و آرایش ها

الگوهای برگشتی

الگوهای ادامه دهنده روند

الگوی سرو شانه

مراحل شکل گیری الگوی سرو شانه

الگوی سر و شانه معکوس
مراحل شکل گیری سرو شانه معکوس

سقف های دو قلو

سقف های سه قلو

کف های دو قلو

کف سه قلو

آرایش V

الگوهای ادامه دهنده روند

مثلث های افزایشی

مثلث های کاهشی

مثلث های متقارن

آرایش مستطیل در روند افزایشی

آرایش مستطیل در روندکاهشی

انواع کنج ها در روند افزایشی و کاهشی

انواع پرچم های کاهشی و افزایشی

مزایا و معایب تحلیل تکنیکال

مدیریت مالی و تاکتیک های معامله

برخی از اصول راهنمای مدیریت مالی

 

قسمتی از متن:

مزایا و معایب تحلیل تکنیکال:

مزایا :

تمرکز روی قیمت

 عرضه ، تقاضا و تغییرات قیمت

 حمایت و مقاومت

 پیشینه قیمت بصورت تصویری

 تسهیل در تشخیص زمان خرید

معایب :

تمایل تحلیل گر

 امکان تفاسیر مختلف

 عملکرد دیر هنگام

پشتیبانی بازار و سرمایه گذاران.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" تجزیه و تحلیل تکنیکال" می باشد که در حجم 87 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

 

 

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل تکنیکال

پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت، ارزیابی و سنجش عملکرد استراتژیک و تکنیکهای نوین آن


پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت، ارزیابی و سنجش عملکرد استراتژیک و تکنیکهای نوین آن

دانلود پاورپوینت با موضوع حسابداری سنجش مسئولیت، ارزیابی و سنجش عملکرد استراتژیک و تکنیکهای نوین آن، در قالب pptx و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، معیارها و شاخص های ارزیابی عملکردبنگاه های اقتصادی و سنجش مسئولیت مدیران، برخی از معیارهای مالیکه برای ارزیابی عملکرد بنگاه ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند، تبیین سنجش عملکرد و ارتباط آن با فر

دانلود پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت، ارزیابی و سنجش عملکرد استراتژیک و تکنیکهای نوین آن

پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت
 ارزیابی و سنجش عملکرد استراتژیک و تکنیکهای نوین آن
حسابداری سنجش مسئولیت
مزایای عمده حسابداری سنجش مسئولیت
مفروضات حسابداری سنجش مسئولیت 
مراحل اجرای نظام حسابداری سنجش مسئولیت 
ویژگیهای گزارش عملکرد 
تعیین شاخص های سنجش مسئولیت مراکز 
گزارشگری مسئولیت 
گزارشگری سطوح مختلف مدیریت 
اهداف گزارشگری
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pptx
حجم فایل 774 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28

دانلود پاورپوینت با موضوع حسابداری سنجش مسئولیت، ارزیابی و سنجش عملکرد استراتژیک و تکنیکهای نوین آن، در قالب pptx و در 28 اسلاید، قابل ویرایش ، شامل:

 

مقدمه 

معیارها و شاخص های ارزیابی عملکردبنگاه های اقتصادی و سنجش مسئولیت مدیران

برخی از معیارهای مالیکه برای ارزیابی عملکرد بنگاه ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند

تبیین سنجش عملکرد و ارتباط آن با فرآیند مدیریت و حسابداری مدیریت

حسابداری سنجش مسئولیت و تجزیه و تحلیل انحرافات

حسابداری سنجش مسئولیت

تعریف مسئولیت

     مزایای عمده حسابداری سنجش مسئولیت

     مفروضات حسابداری سنجش مسئولیت

پیش فرض های لازم برای ایجاد نظام حسابداری سنجش مسئولیت

شروط اساسی استقرار نظام موثر حسابداری سنجش مسئولیت

مراحل اجرای نظام حسابداری سنجش مسئولیت

تعریف مراکز مسئولیت

مرکز درآمد

مرکز هزینه

مرکز سود

مرکز سرمایه گذاری

بودجه بندی و پیش بینی مخارج و درآمدهای مراکز مسئولیت تعریف شده

تهیه نمودار سازمانی و تعیین اختیارات و قلمرو هر یک از مراکز مسئولیت

مشخص کردن هزینه های قابل کنترل و غیرقابل کنترل

تهیه گزارش عملکرد برای هر مرکز توسط مدیر مسئول آن

ویژگیهای گزارش عملکرد

تعیین شاخص های سنجش مسئولیت مراکز

ارزیابی گزارشات عملکرد توسط مدیران رده بالاتر و تجزیه و تحلیل انحرافات

گزارشگری مسئولیت

گزارشگری سطوح مختلف مدیریت

اهداف گزارشگری ایفای مسئولیت

مبانی گزارشات ایفای مسئولیت

 

قسمتی از متن:

مفروضات حسابداری سنجش مسئولیت:

1)      مدیران در قبال عملیاتی که در حوزه سازمانی آنان انجام می گیرد بر آن کنترل دارند ، جوابگو هستند.

2)      مدیران در دستیابی به هدفها و مقاصد تعیین شده برای واحدهای تحت سرپرستی شان کوشش می نمایند.

3)      مدیران در تدوین هدفهایی که از طریق آنها عملکردشان اندازه گیری می شود ، مشارکت دارند.

4)      هدفهای تدوین شده به گونه ای است که از طریق عملکرد موثر و کارآمد ، قابل حصول است. 

5)      گزارشهای عملکرد به موقع تهیه و ارائه می شود.

6)      نقش حسابداری سنجش مسئولیت در ساختار پاداش دهی شرکت آشکارا مشخص شده است.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" حسابداری سنجش مسئولیت، ارزیابی و سنجش عملکرد استراتژیک و تکنیکهای نوین آن"می باشد که در حجم 28 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت حسابداری سنجش مسئولیت، ارزیابی و سنجش عملکرد استراتژیک و تکنیکهای نوین آن